Wednesday, April 10, 2013

Hari keluarga R&Z COSMETICdi teluk batik


                                           Assalamualaikum dan salam sejahtera



Hoore hoore bestnya dapat bercuti...R&Z COSMETIC telah mengadakan hari keluarga pada hari sabtu bersamaan 16 mac 2013,bertempat di Teluk Batik Lumut Perak.Tujuan hari  keluarga ini disambut dalah untuk merapatkan lagi tali silaturahim sesama staf dan yang paling utama sekali adalah kami ni dah lama tidak holiday. Hari keluarga ini telah dihadiri oleh staf dan ada juga yang membawa keluarga bersama. Kami bertolak dari SRI IMPIANA INN seawal pagi dan sampai di sana pada 10.00am.
 Pelbagai aktiviti telah diadakan antaranya tiup belon ,acara futsal pantai,music chair,acara mencari gula-gula dalam tepung ,isi air dalam botol menggunakan span,lari berpasangan ,dan akhir sekali acara kami diakhiri dengan acara tarik tali.fuhh ....memang enjoy dan seronok sangat .ini antara aktivi yang sempat dirakam.





















Dah main puas2 yang menang dapat juga hamper memang best....terima kasih tidak terhingga kepada bos kami en ruseli ahmad dan puan zalili kerana menganjurkan percutian ini dan sponser hamper .kami juga berharap agar diadakan lagi percutian seperti ini..moga kita dapat pergi tempat lain pulakk...bye bye

0 comments:

 
Copyright 2012 © Reserved to Seri Impiana Inn Design By Cik Nurfarah